duminică, 28 iunie 2009

Chevrolet Camaro


In atentia cumparatorilor de masini americane

clasica, Chevrolet Camaro ii urmeaza conceptului prezentat in urma cu mai bine de doi ani, la cel mai mare salon auto din lume, NAIAS, din Detroit, acelasi oras in care isi are sediul cea mai mare companie producatoare de automobile. Conceptul a fost extrem de bine primit la acea vreme, iar decizia de a trece la productia de serie a celor de la GM a fost una fireasca, modificarile aduse in procesul de productie fiind relativ minore. Printre detaliile noii masini, ce se anunta a fi o vedeta printre amatorii de „sport-cars“, la loc de cinste se afla interiorul retro intr-o interpretare moderna, cu cadrane luminate cu halogen, si echipat cu un volan „de curse“.

Intre 300 si 422 CP


Motoarele anuntate in prezentarea oficiala cuprind un gigantic V8 de 6.2 litri, respectiv 400 CP, destinat entuziastilor, acesta fiind regasit si in panoplia Corvette, si un V6 de 3.6 litri si 304 CP, despre care se asteapta sa devina cel mai vandut din gama. Cei de la GM nu exclud introducerea in oferta a unui motor ceva mai european, de 2.0 litri, posibil o varianta a propulsorului turbo de pe Pontiac, de 260 CP. Pentru versiunea SS, va fi oferita setarea maxima a motorului V8 de 6.2 litri, similar cu Corvette Z06, cu 422 CP si 553 Nm. Pentru cele doua propulsoare mari va fi disponibila cutia de viteze automata, in sase trepte. Alte detalii tehnice ale masinii cuprind suspensiile independente de tip multilink, directie variabila, discuri de frana cu pistoane Brembo, sistem de control StabiliTrak, dar si launch control, jante de 18, 19 si 20 de inci, bluetooth, USB, telecomanda cu pornire a motorului si sistemul OnSTar (util doar in SUA), cu butoane pentru conexiune pentru asistenta, pentru urgente si radio-satelit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu